Menu Sluiten

Aanbod Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over aanbod kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Aanbod kantoormeubilair

infoprocosprojectmeubel.be home over ons aanbod onthaal amp softseating bureaustoelen zitmeubilair kantoormeubilair directiemeubilair vergadermeubilair opbergen akoestiek accessoires buitenmeubilair totaalprojecten schoolmeubilair kleutermeubilair bko school kleuter schoolmeubilair kleutermeubilair bko merken realisaties blog contact kantoormeubilair aanbod kantoormeubilair procos de specialist in kantoormeubilair procos crexebert kantoorruimtes waar u zich thuis kan voelen.xa xbxbxbxbxbxbxbhoe comfortabeler we ons op kantoor voelen hoe beter en effectiever we werken.xa een kantoorinrichting die rekening houdt met de individuelexabehoeften van de werknemers moet daarom ook in het belang van de on.

vandaag verzonden bij bestelling voor u gratis verzending bij bestelling boven excl aanbod kantoormeubilair vlug rendement Btw altijd een vast contactpersoon zoeken … Nl fr categorien categorien covidnieuw in ons assortimentagenda s en kalendersarchiveren en opbergenbuitenkansjescartridges toners en lintencateringcomputerbenodigdhedendidactisch materiaalecologische producten ehboevenementenhyginekantoorbenodigdhedenkantoormachinesklasserenknutselen en schilderen meubilairpapierwaren alle categorien … Agenda s en kalendersbureelagendazakagendakalendersschool en lerarenagenda sorganizers archiveren en opbergenarchiefbinders en snelhechtersarchiefdozenopbergdozen cartridges toners en lintencopiersfaxinkjetlasermatrixprinter of schrijfmachine cateringaccessoiresbestekdrankeneetwarenplastic bekers en glazenservies computerbenodigdhedendatadragers en opbergingonderhoudorganisatie en comfort didactisch materiaalbelonen en motiverenbouwen en ruimtelijk inzichtconcentratiedenktrainingfijne motoriekkleur en vormmuziekpuzzelenrekenen en metensport en spel stempelsetstijdwereldorintatie hygineborstelsdweilen .

Meer info over Aanbod kantoormeubilair

kies uw taal franais nederlands ons aanbod contact naar de webshop nl alles voor uw kantoor het grootste aanbod kantoorbenodigdheden kantoormeubilair schoonmaakartikelen en relatiegeschenken bekijk ons aanbod wij maken er een erezaak van om u een snelle en persoonlijke service te bieden in zag veriware het levenslicht met de verkoop van itproducten al snel kwam daar een beperkt gamma kantoorbenodigdheden bij. In de jaren die volgden is het gamma van kantoorbenodigdheden continu uitgebreid op vandaag hebben wij meer dan . Referenties in assortiment. Ons gamma werd eveneens verder uitgebreid met meubilair schoonmaakartikelen relatiegeschenken enz. Met ons divers en enorm uitgebreid gamma kunnen wij onze klanten op elk gebied verder helpen het is niet voor niets dat onze slogan alles voor uw kantoor is want bij veriware wil dit echt zeggen alles Een alternatief voor aanbod kantoormeubilair Nog geen klant en benieuwd naar wat wij kunnen betekenen voor uw bedrijf contacteer ons voor een vrijblijvende offerte wij denken graag.