Menu Sluiten

Advies Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over advies kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Meubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoren | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Advies kantoormeubilair

skip to content blog over ons inloggen winkelmandje nl primary menu ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact menu sluiten ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact webshop contact een thuiswerkplek voor iedereen een thuiswerkplek is voor iedereen anders advies kantoormeubilair maatwerk Ergonomie budget design en functionaliteit zijn belangrijke factoren tijdens het kiezen van een ideale home office. Ontdek hier hoe meyer antwerp u kan begeleiden in uw zoektocht naar een goede werkhouding uw thuiswerkplek zoek door meer dan . Producten zoek door . Producten wij zijn meyer d kantoorkenners en samen met jou gaan we voor de beste en meest efficinte kantoorervaring. Van de meest comfortabele bureaustoel tot het zachtste papier voor het klei.

res voor consumentenvoor consumenten res voor handelaarsvoor handelaars fr nl nl fr mijn resrekening over ons wat is res missie amp visie cijfers geschiedenis resteam res corporate barter jobs zoek een handelaar resrekening openen aanbiedingen res market faq contact resteam contactformulier home resrekening openen resrekening openen open nu je resrekening online vul het onderstaande inschrijvingsformulier in en verstuur eeacuten van onze medewerkers neemt contact op om je inschrijving te finaliseren je resrekening wordt actief… …vanaf dan krijg je extra omzet en nieuwe klanten die met res betalen. Succes alle velden met een zijn verplicht Een alternatief voor advies kantoormeubilair Opgelet deze aanvraag wordt alleen aanvaard indien het formulier is ingevuld door een gemachtigd persoon zaakvoerder .

Gegevens over Advies kantoormeubilair

infoprocosprojectmeubel.be home over ons aanbod onthaal amp softseating bureaustoelen zitmeubilair kantoormeubilair directiemeubilair vergadermeubilair opbergen akoestiek accessoires buitenmeubilair totaalprojecten schoolmeubilair kleutermeubilair bko school kleuter schoolmeubilair kleutermeubilair bko merken realisaties blog contact over ons wie we zijn over ons ambitieus ruimdenkend amp creatief wij zijn procos maar eigenlijk is procos vooral wij. Twee dames met jarenlange ervaring op het vlak van totaalinrichtingen zowel voor scholen bedrijven als voor de openbare sector. Onze job is en blijft onze passie.xa procos staat voor kwaliteitsmeubelen topdesign en ergonomie. Wij zijn een team met een visie en waarden. Ambitieus ruimdenkend creatiefxxahet zit in ons bloed en net dat maakt ons anders dan alle anderen.xadaarnaast is onze ervaring en ons advies een buitengewone meerwaarde om voor ons te kiezen. Duurzaamheid en zekerheid op de lange termijnxa ook voor duurzaam meubilair in uw privxeinterieur bent u bij procos aan het juiste adres .xa xbxbxbxbxb.