Menu Sluiten

Ergonomische Kantoormeubelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

Meer info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over ergonomische kantoormeubelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | ergonomie meubelen kantoor

Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Ergonomische kantoormeubelen

home services kantoorinrichting op maat totaalinrichting kantoor ergonomisch kantoormeubilair concept places projects insights team contact jobs nlfr smart workplaces for happy people ergonomisch kantoormeubilair. Een stimulerende en connecterende kantooromgeving bepaalt mee het succes van jouw organisatie. Ergonomisch kantoormeubilair helpt jou om een een werkomgeving te creren die het welzijn en de productiviteit van de werknemers maximaliseert. Denk je eraan te investeren in ergonomisch kantoormeubilair we helpen je graag in het maken van de juiste keuzes. De voordelen van ergonomisch kantoormeubilair. Een kantoorinrichting voorzien van ergonomische werkplekken verhoogt de productiviteit en verlaagt de lichame.

overslaan en naar de inhoud gaan contactcolpaert.be zoeken bij ons zit je goed home catalogus ergonomie bureaustoel tafel over colpaert contact hecht belang aan je houding op het werk. Bekijk onze catalogus contacteer ons bureaustoel tafel home ergonomie ergonomie hoe creer je een ergonomische werkplek a. Zit in het midden voor je scherm of werk. B. Zet je scherm op een armlengte van je lichaam. Zorg dat je scherm hoog genoeg staat zodat je nek en hoofd niet belast ergonomische kantoormeubelen zijn zeer populair C. Hou je ellebogen tussen en graden. D. Hou je polsen recht tijdens het werk. E. Zit in een hoek van graden of meer. F. Zorg dat je onder je bureau plaats hebt om je benen te strekken. G. Zorg dat je ook je voeten volledig kan uitstrekken. Zorg dat er geen rug aan je bureau hangt. H. Zet je voeten recht op de grond of op een voetbankje. I. Voorzie een bureaustoel die flexibel is. Probeer af en toe een andere houding aan te nemen op je bureaustoel. J. Zorg dat je goede armleuningen hebt aan je bureaustoel De verkoopsom van ergonomische kantoormeubelen K. Zorg dat je voldoende licht hebt om te werken. L. Elementen die je minder gebruikt.

Kennisgeving over Ergonomische kantoormeubelen

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties ons antwoord op circulaire economie buro zoekt een herbestemming voor uw overtollig kantoormeubilair wij partneren met sociaal economische organisaties waarbij we uw overtollig kantoormeubilair een tweede leven kunnen geven bij organisaties die niet de middelen maar wel de drijfveer hebben om van onze gemeenschap een betere plek te maken. Naast het verdelen van zo duurzaam mogelijk kantoormeubilair trachten we op deze manier ons steentje bij te dragen om materialen en producten zo hoogwaardig mogelijk te blijven inzetten in de economie. Contacteer ons indien wij u hierbij kunnen helpen we vinden steeds een partij via ons netwerk die dit kan gebruiken. Buro kantoorinrichting toonzaal testcentrum kortrijksesteenweg sintmartens latem infoburopluskantoo.