Menu Sluiten

Oplossingen Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over oplossingen kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantoorinrichting | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Oplossingen kantoormeubilair

ga naar de inhoud home bibliotheken kantoren collecties alle collecties importmerken inzee unifor prooff sellex iduna sv collection stua andere merken hag flokk infiniti extremis muuto grid conceptual franch citterio verpan wilkhahn wagner projecten alle projecten ruimte bibliotheek kantoor publieke ruimte producten alle producten ruimte bibliotheek kantoor publieke ruimte categorie meubilair accessoires akoestiek privacy bureaus tafels opbergmeubilair zitmeubilair type meubilair bibliotheekkasten bijzettafels salontafels buitenstoelen buitenbanken bureaus bureaustoelen kantoorkasten krukken poefen plafondpanelen prentenboekbakken en stripbakken scheidingwanden en schermen soft seating spaceinspace statafels stoelen studietafels tijdschriftenkasten vergaderstoelen verlichting wandpan.

menu het oplossen van problemen vereenvoudigd de oneconnect app verbetert de communicatie met eindgebruikers revolutioneert het oplossen van problemen en nog veel meer. Meer info nieuwe productselector vind met slechts een paar klikken de juiste industrile actuator voor je project. Nu uitproberen deskdevice wint goud in best of neocon de deskdevice usblader werd bekroond met goud in best of neocon van dit jaar oplossingen kantoormeubilair : vind meer info hier Lees meer clickon feet klik en je bent klaar net wanneer je dacht dat onze desk frames niet eenvoudiger konden zijn om te monteren hebben we het ng makkelijker gemaakt… Ontdek hoe voeten omhoog Aandacht over oplossingen kantoormeubilair Achterover leunen. Tijd om nog comfortabler te worden met de my recliner app krijg je nog meer merkzichtbaarheid terwijl je klanten ng meer bestuurin.

Data over Oplossingen kantoormeubilair

partnernet mediacenter nl en english de deutsch fr franais es espaol it italiano nl nederlands producten zitmeubilair bureaustoelen besprekings seminar en vergaderstoelen loungemeubilair bistro en kantinestoelen tafels enkele werkplekken teamtafels besprekings seminar en vergadertafels besprekings kantine en loungetafels receptiebalie opbergruimte ruimteverdelers amp ruimtezoneindeling kantoorkasten opbergruimte bij de tafel ladenblokken schermen amp akoestiek scheidingswand in de ruimte akoestisch effectieve elementen zichtschot bij de tafel ruimtein ruimte digital solutions smart working slimme locker workshop tools amp accessoires flipcart monitor caddy coat rack oplossingen configurator aangepast aan de individuele eisen en aan persoonlijke wensen met de configurator kunnen stoelen en meubels heel eenvoudig worden gepland en verschillende varianten worden uitgeprobeerd. Apps amp software seconnects ncs colourpin app sedus ar app sketchup pcon services workspace design webinarios covid amp work home office terug in het kantoor reini.